Αρχείο word 2007 σε word 2003

Μου εστειλαν με email ένα κειμενο που πρεπει να εκτυπωσω αμεσα, αλλα δε μπορω να το ανοιξω. Αφου μιλησα μαζι τους και τους εξηγησα, μου ειπαν ότι πρεπει να εχω word 2007 για να το ανοιξω, ενώ εγω εχω το 2003 και δε μπορουν να με βοηθησουν. Δεν υπαρχει καποιος τροπος να εκτυπωσω το αρχειο?
Ευτυχώς η Microsoft έδωσε λύση στο πρόβλημα της συμβατότητας με το παλιότερο office. Απλά επισκεφθείτε τη σελίδα της Microsoft εδώ και κατεβάστε το αρχείο (πατήστε στο download).
Μετά τρέξτε το αρχείο από τον υπολογιστή σας και μόλις τελειώσει η εγκατάσταση θα μπορείτε να επεξεργάζεστε κανονικά τα αρχεία του office 2007 μέσα από το office 2003. Για να λειτουργήσει αυτός ο τρόπος σε windows XP πρέπει να έχετε εγκατεστημένες όλες τις τελευταίες ενημερώσεις. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με αυτό και θέλετε να ανοίξετε άμεσα το αρχείο για εκτύπωση μπορείτε να δοκιμάσετε το word 2007 viewer, το οποίο δε σας δίνει τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε το κείμενο, αλλά μπορείτε να το εκτυπώσετε.

Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο blog μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό χαρακτήρα. Σε περίπτωση πρόκλησης βλαβών σε συσκευές ή δεδομένα την αποκλειστική ευθύνη έχουν οι αναγνώστες μας. Αν έχετε οποιαδήποτε διαφωνία με κάποιο άρθρο, σας παροτρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.